Skip to content
januari 5, 2011 / Helena Nordström

Lekfullt med Lego Click

Smart marknadsföring bygger ofta på lekfullhet. Ett varumärke som i allra högsta grad bygger på lekfullhet, som de allra flesta har en relation till och som dessutom är väldigt bra på att utgå från lekfullhet i sin kommunikation, är Lego. För ett år sedan lanserade Lego Click, en mötesplats för Lego-fans, med filmen Click – a Lego Short Film. Nu kommer uppföljaren, The Brick Thief, som också den uppmuntrar till skapande, innovation och lekfullhet.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: